مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-09اقتصادي

سوت زنی| حقوق و مزایای بالای 100 میلیونی برای مدیران سیمان هرمزگان


طبق فیش های حقوقی مدیران شرکت سیمان هرمزگان، معاون های مالی و اجرایی این کارخانه دارای حقوق و مزایای بالای 100 میلیون تومان هستند، در حالی که سهامداران اصلی این شرکت اکثرا دولتی بوده و طبق قانون بودجه امسال سقف حقوق 55 میلیون تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پرداخت حقوق نجومی به مدیران مجموعه هایی که وابستگی دولتی دارند موجب دلسردی سایر کارکنان دولت شده و اتلاف منابع کشور را در پی دارد که باید اینگونه تخلفات مورد نظارت بیشتر دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

طبق بند ج تبصره 12 ماده واحده قانون بودجه سال 1402 سقف حقوق موسسات وابسته به دولت 55 میلیون تومان درنظر گرفته شده است، اما براساس گزارشات مردمی در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس ، معاون مالی و معاون اجرایی کارخانه سیمان هرمزگان حقوق و مزایایی با مبلغ بیش از 100 میلیون تومان برای خود لحاظ کرده اند، درحالی که بابت این دریافتی ها باید به سهامداران دولتی خود جواب دهند.

سیمان هرمزگان خصوصی است؟! برای کسب اطلاعات بیشتر با گزارشگر مربوطه ارتباط گرفتیم که وی ضمن اشاره به سهامداران شرکت سیمان هرمزگان اظهار کرد: کارخانه سیمان هرمزگان سال 87 در قالب سهامی عام وارد بورس شده که بیش از 80 درصد سهام این مجموعه در مالکیت شرکت سرمایه گذاری امید است، به نحوی که حدود 70 درصد سهام این گروه سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| حقوق و مزایای بالای 100 میلیونی برای مدیران سیمان هرمزگان

سوت زنی| حقوق و مزایای بالای 100 میلیونی برای مدیران سیمان هرمزگان